victoriaeliasson

Alla inlägg under februari 2012

Av Victoria Eliasson - 12 februari 2012 10:03

Godmorgon! Vaknade för en stund sen, så har hunnit äta frukost och lite sånt. ifall nån undrade :p haha nej men idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se om jag hittar på något sen, annars blir de la bara att slappa typ. haha :)

Ikväll ska jag iaf träna med Carro igen ;) Men vi hörs senare. Hej då :)


Av Victoria Eliasson - 11 februari 2012 15:50

Hej på er!

Ledsen att jag inte bloggat idag..men jag har inte hunnit.
Var först med mamma i Kungälv. Där handlade vi bla lite till min syster. Sen har jag fixat lite annat och så.

Skulle egentligen haft folk här ikväll, men så kunde de inte så det blev inställt. Så får la se på melodifestivalen ikväll. Hoppas det blir bättre än förra veckan iaf..

Försökte ladda upp några bilder förut..men som vanligt så var inte min data rikitgt på min sida. Får se om det funkar lite senare!

Kanske skriver mer ikväll, får se. Men nu ska jag ska fixa lite med mina bilder och lite sånt! ;) Puss.

Av Victoria Eliasson - 10 februari 2012 18:18

     

Av Victoria Eliasson - 10 februari 2012 16:46

ÄNTLIGEN LOOV!!

Hej btw :p Ja nu är de äntligen lov! ska bli as gött. de e ju bara en vecka, lite surt.. men de e gött iaf :)

jag har inte planerat så mycket detta lovet. min syster fyller ju år iaf, annars vet jag inte så mycket. får la se vad som händer ;)

ikväll ska jag nog titta lite på tv. Men först ska jag skicka in en läxa och lite så. Ska ta mig en dusch nu oxå.. men vi hörs. Puss.

Av Victoria Eliasson - 10 februari 2012 07:57

 

Av Victoria Eliasson - 10 februari 2012 06:20

Godmorgon! Tänkte bara skriva lite snabbt nu :)

Ska iaf gå till skolan om typ 30 min. Det är as kallt ute :s men mamma lova köra mig till tåget så jag slipper frysa ihjäl :D i skolan ska vi inte göra något kul idag vad jag vet.. bara tråkiga lektioner. Men vi slutar ju tidigt så det är skönt! Sen är det loov! :D åh va gött!

Ska äta frukost nu! Ha de bra. Puss :*

Av Victoria Eliasson - 9 februari 2012 19:55

Tjena! :D

nu äre bara en dag kvar i skolan innan lovet! :D yes va gött! har verkligen längtat.
Imorn slutar vi oxå 12:50 ;) så de är riktigt soft :D

idag slutade jag då 15:30. då åkte jag hem.. funderarde ju på att köpa nått till syrran, men gör de imron ist ;) sen jag kom hem vet jag faktiskt inte riktigt vad jag har gjort.. har antagligen inte gjort så mycket vettigt.. :p

ska snart fixa lite på mitt rum. Det ser typ ut som ett bombnedslag.. :s haha jaja jag orkar liksom inte städa :p

ska försöka göra klart en uppgift som vi fick i skolan idag oxå. Man skulle skriva ett hatbrev till en person som man hatade.. :p haha ja de va lite speciellt, fast ganska skojj ;)

har försökt lägga upp lite bilder oxå..men de vill inte riktigt funka :/ får se om jag får någon ordning på det imorn ;)

nu ska jag iaf fixa mitt rum -.- haha puss på er :*

Av Victoria Eliasson - 9 februari 2012 09:42

Hejhej

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag..men som jag sa så funkar inte mitt internet hemma :/ tar typ hundra år att bara komma till startsidan. jättesegt..

iaf..igår gjorde jag inte så mkt. Var i skolan, hade först engelska och sen lite samhällskunskap. På sista lektionen var vi på medicinhistoriska museet. Det var en kille som visade oss runt och snackade typ om hur man behandlade sjuka förr. Ganska intressant faktiskt. Slutade också en timma tidigare. Det var gött för då hann jag hem också innan jag stack in till Ytterby igen. Tränade då med Carro på friskis och svettis i en timma! det va skojj :D när jag kom hem gjorde jag inte så mycke kul.

Nu är jag i af i skolan igen. Gjorde matteprov nu på morgonen. Kändes faktiskt som det gick riktigt bra.
Har rast nu fram till 12.10 Lite segt, finns inte så mycket att göra. Men det är tur att internet funkar här iaf så man kan göra någonting. Slutar 15.30 idag. Antingen åker jag hem då eller så stannar jag i göteborg. måste köpa något till min syster som fyller år nästa vecka. Annars gör jag det imorn. Får se hur jag gör. Men när jag kommer hem måste jag nog plugga lite igen..

Får se om jag bloggar mer ikväll. Beror på om internet funkar. Annars imorn i skolan.

Hoppas iaf att vi fixar det snart. Det är sjukt jobbigt!! Vi hörs. Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards