victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 6 februari 2012 20:39

Hej hej :)
Nu sitter jag och ser på familjen annorlunda med min syster.. inte jätte roligt men men.. :p
I eftermiddag har jag typ pluggat och inte gjort så mycket mer. segt...
Ska iaf titta på chefen undercover om en stund, har aldrig sett det innan så får se om det är bra ;) Sen blir det att typ fixa lite för imorn.
Nej men nu ska jag vara lite social med min syster.
Hörs nog imorn! Puss och godnatt :*

Av Victoria Eliasson - 6 februari 2012 15:32

Hej!
Idag har jag varit i skolan och kom nyss hem ;) gick 9:40 till 14:10 så det var ganska skönt! Vi hade först svenska i en timma. Men det var bara redovisningar idag så det var soft..Sen hade vi hälsopedagogik och människors miljöer. Då pysslade vi typ. :p jaja det var lugn dag iaf. Nu ska jag äta lite tror jag och sen ska jag plugga.. -.- två prov på torsdag..
Men vi hörs senare! Puss.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards