victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 25 februari 2012 16:20

Hej hej. Sitter nu i min onepiece och läser Patrik Sjöbergs bok :D Haha idag har jag typ städat och fixat lite mat och sånt. Ska ta på mig något annat snart. Tänkte inte gå i detta när de kommer ikväll :p Hahha. Iaf har inte så mkt att göra innan de kommer, så läser nog en stund till ;) Älskar boken! Har inte heller något att skriva.. Så slutar nu ;) Ska förresten kolla på melodifestivalen ikväll :) antagligen iaf :p Hoppas att de är några bra med. Iaf ha en bra kväll. De ska iaf jag ha :D Puss på er:*


 

Av Victoria Eliasson - 25 februari 2012 11:01

Hej hej! Skriver bara lite snabbt nu, har en del att göra ;) Kom iaf hem för typ en timma sen. Så har nu ätit frukost och duschat och lite sånt. Idag ska jag städa mitt rum och fixa lite andra saker. Ikväll kommer då som sagt lite folk hit. Blir Mathilda och hennes familj, min mormor och morfar och farmor. ;) Det blir nog trevigt.

Vet inte om jag hinner blogga mer idag, men de gör jag säkert någon gång :p Annars blir det imorn. Ha en bra dag alla :) Puss :*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards