victoriaeliasson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 19 februari 2012 21:13

Hej :)

Kom hem för en stund sen, har varit och kört ett medel pass på friskis. ;) var där själv idag. carro kunde inte :( men på onsdag tror jag vi kör tsm igen ;) haha ja de är ett najs sätt att sluta veckan på ;)

Idag har jag inte gjort så mkt. Var ute och gick en promenad med mina föräldrar och hundarna på dan i det härliga vädret :D as gött :D sen gjorde jag inget som är så intressant så jag behöver skriva de här :p

Beställde noter till musiken i änglagård för ett tag sen. Eller rättare sagt carro beställde..men hon tog iaf äntligen med sig dom idag :D haha :p Tack carro!  jätte fin låt iaf! Ja för er som inte vet så gillar jag att spela. kan två instrument oxå.. tvärflöjt och piano. :$ haha ja om de va någon som ville veta :p

Ska snart gå och lägga mig. Eller ja om en stund iaf. Har ont i huvet och lite sånt -.- men hoppas de går över snart.

Imorn är det ju skola igen. Det ska faktiskt bli skojj. ;)
Nu ska jag fixa lite för imorn och lite sånt. Så vi hörs. Puss godnatt :*

Av Victoria Eliasson - 19 februari 2012 16:59

1. Hur gammal är du om fem år? 21 ska fylla 22 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj.
3. Hur lång är du? Typ 171
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Det var någon humor film i helgen. Tror den hette ”Min systers barn på fjällsemester” haha.
5. Vem ringde du senast? Hampus
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hahahaha braa ;))
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till. T.ex.familjen så ringa men kompisar och sånt smsa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? 1 minut sen typ.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå grön.
12. När vaknade du i dag? Typ 8:45
13. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ojj vad svårt… ingen aning. I en lägenhet eller hus någonstans kanske. Typ.
14. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det låg ett monster under sängen.. Haha.
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Förut när jag snacka med Carro tror jag.  
16. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
17. Hur många kuddar har du i sängen? 3 och en stor ;D
18. Hur många landskap har du bott i? Ett.
19. Vilka städer har du bott i? Göteborg. Eller utanför.
20. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne men barfota ute.
21. Är du social? Ja, eller de tror jag iaf :p
22. Vilken är din favoritefterrätt? Vet inte riktigt. Kladdkaka eller banana splitt kanske.
23. Tycker du om kinamat? Tror aldrig jag ätit.
24. Tycker du om kaffe? Nej.
25. Vad dricker du till frukost? Oftast ingenting. Men ibland mjölk eller varm choklad.
26. Sover du på någon särskild sida? Nej det är olika. Vrider mig ganska mkt.
27. Kan du spela poker? Nej
28. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
29. Vill du ha barn? Absolut!
30. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.  
31. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
32. Föredrar du havet eller en bassäng? Mest havet.
33. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
34. Äger du dyrbara smycken? Tror inte de… haha
35. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har inget speciellt.
36. Kan du rulla med tungan? Nope
37. Vem är den roligaste människan du känner? Haha ingen aning. Känner många roliga. Men Medina eller Sofia platsar nog gaska bra på den frågan tror jag;) haha :D
38. Sover du med gosedjur? Nej
39. Vad har du för ringsignal? Marimba
40. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
41. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ser inget rött…
42. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte!
43. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Haha nej har inte körkort än.
44. Vilken var den senaste boken du läste? Askungar
45. Läser du någon dagstidning? Ibland.
46. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
47. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol
48. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några fina typ ”dikter” eller ordspråk.
49. När var du i kyrkan senast? Idag.
50. Är du lycklig? Ja det är jag väl!

 





Av Victoria Eliasson - 19 februari 2012 09:27

Godmorgon! Är jättetrött.. haha hade kunnat sova ett tag till.. :( menmen..

Igår kväll var då min släkt här, de va kul. Vi såg på melodifestivalen oxå, ganska dåliga allihop. Om man frågar mig.
Idag blir det att plugga lite. Eller komma på vad min bok handlade om som vi läste i svenskan. ;) Nackdelen med att läsa fort är att man aldrig kommer ihåg vad boken handlade om när man ska redovisa den.. :p kom nämligen på att vi skulle redovisa den imorn..-.- hatar redovisningar!

Sen ska jag fixa lite med min telefon oxå :D De är najs :D men nu ska jag dra. Puss.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards