victoriaeliasson

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 21 februari 2012 20:55

Hej hej :)

Har nu pluggat hela eftermiddagen..typ..elr, nej! Okej, jag SKULLE pluggat hela eftermiddagen. Men så var ju Mathilda hemma. Så kände att jag inte ville plugga då liksom. :p Så satt och snacka med henne en stund. Sen gick vi in till Ytterby där hon skulle möta Simon. Så stog vi där i typ en kvart och frös..:s så åkte mamma förbi, så jag åkte med henne hem :D De va gött, slapp gå <3 När jag kom hem tänkte jag då plugga. Men det gick inte så bra :/ Hatar naturkunskap! Orkar inte med det.. får la försöka fjäka lite med läraren så han kan skjuta upp provet, vilket jag vet att han inte kommer göra ;) men men..får se hur de går:) lite kan jag ju iaf. ;)

Hahha okej nu kände jag att det blev ett väldigt tråkigt inlägg.. -.- Men har inte så mkt kul att skriva..

Är väldigt förkyld oxå! Kan knappt andas.. :( as jobbigt!

Imorn blire iaf att fira farmor som fyller år. Hon fyller typ 120..xD haha nej men 87 ;) Går dit en stund på kvällen iaf. Men ska gå nu och försöka få in lite mer innan jag lägger mig.

Hörs la imorn då. Om jag ens överlever natten :o Puss.

Av Victoria Eliasson - 21 februari 2012 15:19

Hej på er! :) sitter nu på tåget på väg hem. Slutade 40 min tidigare. Idag hade jag först matte, sen stl, kommunikation och hälsopedagogik. Om de va någon som ville veta :p På lunchen åkte jag och några till nordstan. Gick till Elgiganten och fixa lite. Sen märkte vi att de va typ 15 min kvar till vi börja, så vi typ sprang.. Kom precis när vi börja så de va skönt xD haha på svenskan skrev vi en recension om boken vi läst. Så blev färdig typ kl 2. Då stack jag till Apple house och fixa lite med min telefon med typ konto och sånt..De visa sig att jag gjort fel :$ haha aa så nu e de löst iaf. Snart hemma så måste sluta nu. ;) bloggar mer sen. Puss:*

Av Victoria Eliasson - 21 februari 2012 07:00

Godmorgon! Ska alldeles strax gå till bussen. Är ganska lat så orkar inte gå in till tåget, så tar bussen dit ist :p Haha,idag börjar jag 8:20 slutar 14:40. Ganska lång dag. Men vi har en lång lunch så det är gött. Tror jag ska med några kompisar in till stan på lunchen. Eller är iofs redan i stan men ja ni fattar ;) Ska kolla om jag hittar något snyggt skal till telefonen. Efter skolan måste jag plugga lite igen. Vet inte riktigt om det händer något mer skojj får se.

Ha en bra dag :) Puss <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards