victoriaeliasson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 12 februari 2012 21:55

Tjena! :) Sitter nu i soffan och glor på tv.. :p nått väldigt konstigt program..

iaf idag har jag inte gjort något speciellt. Var ute på dan, då jag bla tog lite kort ;)
ikväll var jag ju då på friskis. de va skojj. :p haha imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se lite vad som händer. ´Jag ska iaf gå och lägga mig om en stund. Skriver mer imorn :) Puss, godnatt :*

         

Några bilder jag tog idag ;)

Av Victoria Eliasson - 12 februari 2012 10:03

Godmorgon! Vaknade för en stund sen, så har hunnit äta frukost och lite sånt. ifall nån undrade :p haha nej men idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se om jag hittar på något sen, annars blir de la bara att slappa typ. haha :)

Ikväll ska jag iaf träna med Carro igen ;) Men vi hörs senare. Hej då :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards