victoriaeliasson

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 17 februari 2012 15:56

hejhej ;)

Har inte hunnit blogga något idag, anledningen är att jag inte varit hemma på typ hela dan.

Iaf idag gick jag upp typ 10, sen åkte jag med mamma och pappa till Kungälv. Där kollade vi olika resor. Så beställde vi iaf en till Teneriffa i höst :D ska blir sjukt nice :D

Sen åkte vi vidare till Backaplan. Som ni vet så funkar typ aldrig vårt internet, så vi var där för att fixa ett nytt. Så vi gick till tela butiken och fixa de. Först och främst va den en snygg kille i kassan (y) hhaha inte helt fel.. :p

haha men iaf han kollade iaf mitt abonnemang. Så erbjöd han mig en ny telefon plus nytt abonnemang. För de skulle typ bli billigare om jag bytte och bla bla.. haha så jag fick en iphone 4 :D as glad :D för den jag hade var ganska dålig. så de va kul. Sen har jag inte hunnit så mycket mer idag. Nu och ikväll och så ska jag fixa lite och sånt med min telefon :D

ja så ha de gött :D Puss:*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards