victoriaeliasson

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 23 februari 2012 18:41

Hejhej :)

Idag slutade jag kl 10. Först hade jag matte i typ 1 timma. Nästan alla gjorde ett prov som jag redan gjort, så jag och en kompis satt bara och softa. xD Fick för övrigt C på mitt matteprov :D as nöjd! Efter matten hade vi naturkunskap. Då hade vi oxå prov. Det gick inte så bra.. I värsta fall får jag la göra om det igen. Gjorde det iaf på 20 min eftersom jag inte kunde så mkt på det. Slutade då 10. Då tog jag bussen till Kungälv, där jag bytte och åkte till Diseröd. Gick då till mammas jobb och var med där i typ 4 ½ timmar ;D De var skojj att träffa de små ungarna igen :D

När jag kom hem åt jag och sen gick jag med Mathilda till tåget. Så fick snackat lite med henne oxå ;) Treevligt :*

Förra veckan beställde jag två böcker oxå som kom idag :D Har länge velat läsa dem. Den ena var, "3096 dagar." och den andra "Det du inte såg." Den av Patik Sjöberg. Båda handlar typ om saker som har hänt i deras liv. Den ena blev t.ex kidnappad när hon var tio år, och hölls fången i åtta år :O De verkar iaf jätte bra ;)

Imorn börjar jag åtta. Men jag vet inte ännu när jag slutar. Antingen halv 11 eller 13 ;) får se.

Ska nog läsa lite nu. Ha de gött. Puss:*


Av Victoria Eliasson - 23 februari 2012 07:28

Godmorgon! Är på väg till skolan nu. Börjar 8:10 idag. Nu verkar det som att vi slutar kl 11 :D så de är riktgit gött;) Ska ha matte nu på morgonen och sen naturkunskap då vi ska ha prov. Sen har jag inte bestämt vad jag ska göra. Kanske åker till mamma, elr hennes jobb och är där en stund. En tjej där som jag träffa förra veckan, frågar varje dag vart jag är :$ så kanske åker dit. Får se! ;) någon gång idag ska jag beställa de där skalen. men måste snacka med Mathilda först oxå. De blev nämligen billigare om man beställde flera. ;) Är snart i skolan nu. Vi hörs senare puss:*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards