victoriaeliasson

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 22 februari 2012 21:39

Tjosan :) Nu sitter jag och kollar på iphone skal och facebook. :p I eftermiddag har jag tränat på friskis och varit hos farmor. Det var la trevligt där.. Såg förut att våran lärare gjort inlägg till oss på fb, att han är sjuk och så.. så nu vet jag inte om jag slutar kl 11 eller om vi ska på studiebesök -.- Får väl hoppas att vi får kontakt med honom innan hans lektioner så vi vet ;) Är ju ganska segt att sitta i skolan och vänta om man inte ska ha lektion! Så får la se :)

Kolla som sagt på iphone skal oxå. Hittat några riktigt snygga ;) Ska nog beställa dem imorgon. Så bilder kommer :D

Ska snart lägga mig oxå, är jätte trött. Hoppas att jag blir frisk snart..elr är ju inte jätte sjuk. Men ganska förkyld :(

Jaja godnatt alla :*

Av Victoria Eliasson - 22 februari 2012 11:12

           

Av Victoria Eliasson - 22 februari 2012 07:14

Godmorgning everyone :)

Ska snart gå upp. Vaknade typ kl 6. då tod jag fram mina papper på naturkunskapen och började läsa. Så har läst dem i typ en timma nu. -.- Kände mig riktigt duktig ;)

Idag blire skolan mellan 9:20 och 14:50 typ. Ska ha en överdrivet lång engelska lektion.. -.- sen samhäll och sist hälsopedagogik. Så de är en okej dag idag ;) Efter skolan ska jag skynda mig hem. När jag kommer hem ska jag byta om och antagligen plugga några minuter. För sen ska jag sticka in till Ytterby och träna. Sen blire att åka hem och duscha och sånt, sen ska jag gå till farmor. Efter det, beror på vad klockan är, så ska jag läsa igenom naturkunskapen igen.. börjar kunna den nu :D

Nu har klockan ringt typ 10 gånger..så måste gå upp. Hörs sen! Puss.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards