victoriaeliasson

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 20 februari 2012 19:59

Heej! Idag har jag varit i skolan. Sista lektionen var vi på konstmuseet. Gick på en rundvandring typ. Såg massa olika tavlor och sånt. Ganska skojj faktiskt. Bättre än att sitta i klassrummet iaf ;)

Slutade typ 10 min tidigare, haha ja så kom hem typ halv fyra. Då åt jag lite och sen började jag plugga. Det gick sådär.. jag är ganska bra på att börja med något annat när jag pluggar. Alltså något som är roligare ;) haha inte helt bra..men de gick ganska bra. Sen kom Mathilda in och då snacka jag lite med henne. Trevligt :D Hon praktiserar hemma hos oss nu i tre veckor. haha så vi lär nog träffas mer.. Eller vad tror du millan!? :p

Ja för en stund sen satte jag mig vid tv:n med min lillasyster. Såg på någon konstig film med pratande djur..väldigt intressant.. :p haha ja nu kollar jag iaf på "Drömmen om landet". Lite roligt faktiskt. Eftersom jag oxå bor på en gård så är det lite skojj:p haha lätt road.. xD Senare tror jag att jag ska titta på "30 grader i februari". haha ja det blir en tv kväll idag :D men det är mysigt. Sen blire att sova.  

Imorgon blire skolan igen, börjar 8:20. -.- Men bloggar kanske innan jag åker imorn elr nått. Ja, men ska titta på programmet nu. ;) Godatt :*


 

Av Victoria Eliasson - 20 februari 2012 12:08

Tjo ;) Har nu hälsopedagogik. Väldigt soft, de som är klara med instuderingsfrågorna får sitta och bara göra vad de vill. Jag är klar då, så sitter bara och softar :D Läraren berätta oxå att vi skulle ha kortare lektion, för på den sista ska vi till konstumuseet. Tror jag de va.. :p Haha ja iaf det är ganska soft ;) Behöver inte göra så mkt. och har vi tur så får vi sluta tidigare oxå ;D Hoppas kan man ju alltid :p Ska gå om en stund. Så ska sluta nu. Puss:*



 

Hit tror jag vi ska.. :p haha ;)  

Av Victoria Eliasson - 20 februari 2012 10:04

Godmorgon alla :) Sitter nu i skolan. Började 9.40 idag och slutar 14.10 så de är okej. ;) Tåget var först försenat typ 20 min elr nått.. -.- men jag hann :) kom typ 2 min försent så de gick ;)
Har iaf svenska nu. Sååå tråkigt...-.- Gubben sitter bara och babblar. Men men slutar snart ;D

Efter svenskan ska jag ha lunch och sen hälsopedagogik och människors milöjer. Efter skolan måste jag plugga. Har naturkunskapsprov på torsdag och jag kan de verkligen inte! :( Får se om jag hittar på något annat oxå ;)

Ha en bra dag ;) Puss.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards