victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Victoria Eliasson - 24 februari 2012 21:06

Hej på er! :) hoppas ni haft en bra fredag :) Skrev nyss ett långt inlägg...men bloggen va inte på min sida idag, så allt försvann :( jaja idag har jag typ varit största delen av dan.. Gjorde inte så mycket då. På eftermiddagen åkte jag med mamma och handlade. Ikväll har jag mest tagit det lugnt. Såg på minuten förut ;) så grymma är dom ! :D kanske ska vara med!? Haha jaa vrf inte..fast neej jag hoppar nog de ;) ser på skavlan just nu. Ganska skojj :) ska läggs mig om dn stund oxå. Är ganska trött, av någon konstig anledning. Har liksom inte gjort något idag :p imorn blir de att gå upp ganska tidigt. :( ska träna. Kl nio -.- lite segt så tidigt på en lördag.. Men de e juh så gött efteråt, så de e de väl värt :pPå kvällen kommer Mathilda med sin familj och lite annat folk. De blir treevligt :D Skriver nog lite när jag kommer hem från träningen. Så ni ska jag se färdigt på skavlan ;) Ha en fortsatt trevlig kväll. Haha de lät som nyheterna xD haha jaja, sov gott puss:*

Av Victoria Eliasson - 24 februari 2012 11:24

   Hejsan hoppsan :) Just nu sitter jag i min säng och spelar tempelrun..-.- Väldigt beroende framkallande spel måste jag säga! Kom hem för typ 1 timma sen. Trodde jag skulle sluta halv elva idag. Men påväg till skolan fick jag veta att idrottsläraren var sjuk. Så slutade nio ist ;) väldigt soft med en timmas lektion :D Sen tog jag bussen till ytterby och sen gick jag hem. Inte så intressant iofs :p Ska nog plugga en stund. As tråkigt att göra på en fredag! Men vill klara provet nästa vecka ;) Så ska läsa på några frågor en stund. Sen ska jag nog läsa lite i "Det du inte såg" jätte bra ;D

Ska bara spela en stund till först.. :p Puss:*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards