victoriaeliasson

Alla inlägg under december 2012

Av Victoria Eliasson - 25 december 2012 18:40

God kväll! :)
Kommit hem från mormor och morfar nu. Vart en rätt mysig dag där med dom :)
Fick julklappar även av dom. Jag fick ett telefon skal och stjärnor till min krubba (Y)
Vet inte vad jag ska göra nu, antagligen se på tv. Är sjukt trött iaf!
Var på midnattsgudtjänst igår kväll, så la mig la halv två kanske. Så lite seg nu.
Imorn kommer farmor, faster och hennes man. Mindre spännande dock men jag överlever la en dag med dom, hoppas jag.
Haha inte så roliga bilder.. Men något iaf :)

Av Victoria Eliasson - 25 december 2012 10:19

Hallå! :D Hoppas ni hade en bra julafton! Det hade jag ;) Fick många bra saker (y) 

Var hos mormor en snabbis på dagen och sen hemma med familjen :) 

Gav mormor och morfar julklapparna igår som jag köpte. En typ tavla var där det stog massa fina saker om dom. 

Iaf så blev dom jätteglada! :D Såg ut som morfar blev lite tårögd, hihi,  men man vet aldrig med honom ;) 

Bla. så fick jag; årskort på Liseberg av mitt jobb (Y), spotify premium, pekskärmsvantar, massa saker från the body shop. Tre body butter, så ska försöka byta den jag fick av mamma till någon annan lukt. Nämligen jordgubbslukt på alla. Haha men det är en god lukt iaf ;) 

premuneration på "hänt extra", en ny ängel från willow tree. Sjukt söt! och två nya figurer till min krubba också av willow tree, en guld ring till örat, men tror jag ska byta den, för den va ganska lite så vet inte om det funkar. Ja och lite andra saker ;) 

Ja och alla säsonger från "friends" serien! :D Åh nu har jag mkt att kolla på! :D 


Idag blir det att åka till mormor igen. Fast vara där hela dagen nu då. Så blir la lite mysigt :) 


Lite bilder från igår :) 


     

"morgonpaketet" :) 

 

 

     


Ha en braa dag! Puss :* 

Av Victoria Eliasson - 24 december 2012 10:45

God jul! :D 

Kanske redan sagt det!? Men ifall :p Ska åka till mormor snart. Ska bara vara där en kort stund, typ en halvtimma/timma. Medan Linnea är och sjunger på ålderdomshemmet. Brukar vara med, men kände inte för det i år. Så blir då att åka till mormor ist ;) Lite mysigt! 

Brukar få en julklapp på morgonen av "tomten". Hehe, men vet ju inte vad det är ännu, eftersom jag skrev detta igår kväll :p Men jag kanske tar kort på något jag fått iaf och lägger upp någon gång :) 

Ni får ha en fortsatt bra julafton! :D 

 

 

 

Av Victoria Eliasson - 23 december 2012 20:16

Då blev de Bingolotto ikväll. Eftersom Daniel köpt en bingolott och de snöar så får jag spela ist :) hihi, kan va kul en stund iaf (Y)

Av Victoria Eliasson - 23 december 2012 18:00

Halloj! :) Idag har jag knappt gjort något vettigt alls. Mest tagit det lugnt typ. Har inte mkt att säga om min dag egentligen.. jo vi kollade på mina bilder från Teneriffa förut! :D Hihi äntligen! Jag har dock inte sorterat dom, så massa av samma osv. Men ska ta och göra det nu på lovet och sen beställa dom. Så ska jag göra ett typ scrapbooking album av dom ;) Haha kanske på tiden att fixa dom nu. Två månader sen snart :p Och sen till sommaren kommer massa när jag ska till Italien liksom. Så skönt om det blir gjort ;) 

Iofs har jag inte fixat bilderna från Turkiet heller, det var två år sen jag var där nu.. 


Nu är dom första julklapparna på plats under granen. Dock är alla från mig.. -.- Men de kanske fylls på med fler under kvällen!? Vem vet ;) 

Nu snöar det rejält också! Ser ut att blir en riktigt vit jul :D Hoppas inte det snöar imorn iaf, tycker lite synd om Daniel då.. :( Sitta i en traktor hela julen är ju inte jätte kul, tycker inte jag iaf ;) 

Nu har jag precis gjort någon ansiktsmask av något slag, i brist på annat att göra, haha och så har jag målat naglarna. Så nu ser dom bra ut igen (Y) 

Vet ärligt inte vad jag ska göra nu.. :( Lite segt sådär. Ingen större lust att gå ut heller i detta vädret. Så ganska rastlös.. inte så bra, med tanke på att det gått typ fyra dagar av lovet. Haha men det blir nog bättre efter jul och de ;) Vi hörs någon dag. Kanske skriver imorn, får se om jag har något annat att göra :p 

Ha de :* 


 

Min söta syster :* 

Av Victoria Eliasson - 22 december 2012 15:47

Helluu! :D Hoppas ni haft en bra dag!? :) Min har vart, ja den har vart bra. 

Har typ städat och sånt hela dagen. Fixat några rim till min julklapar. Men dålig som jag är så skriver jag dom inte själv- (n) - men jag skickade in på en sida så dom skriver ett rim till just din julklapp, så det blir liksom mer personligt :) Haha ja låter lite konstigt.. 

Vi har tagit in granen också, mysigt! Men någon julstämning? Nepp. Ingen alls :( Aja, julaftonsmorgon kanske den kommer.. 

Såg en julfilm imorse- Nu är det jul, igen- den var lite mysig, hehe :) 

Så var jag ute en stund förut också och träffade Sofia. Bytte bla julklappar (y) Nu har jag fyra stycken som bara ligger och väntar på att bli öppnade.. Men jag får la hålla mig :( Bara två dagar kvar! :)) 

Åh tycker det är så mysigt med jul! 

Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen. Mamma, pappa och Linnea ska iväg på något..ja vet knappt vad det är. Tråkigt är det iaf! Så jag stannar hemma, i min ensamhet. Så får se vad jag hittar på då :) 

Hej så länge! :* 


 

 såg nu att det var en sjukt dålig bild! Men ja ni kanske ser lite av hur den ser ut iaf.. 

Av Victoria Eliasson - 21 december 2012 20:05

Hej :) idag har vart en go dag och lugn dag ;) åkte till stan först och träffa Jennie. Gick runt i typ alla affärer man kan komma på (Y) sen runt två åkte jag hem, då gjorde jag och Linnea marsipan figurer.
Nu blir det "svenska hjältar galan" :)
Ha en bra kväll!

Av Victoria Eliasson - 20 december 2012 15:50

Hejsan hoppsan! :) Sitter och kollar om de finns någon kul bio man kan gå på, haha mammas pojkar verkar rätt skön xD Tidigare idag har jag typ, lagt in julklappar för mamma, legat i min säng och snackat med syrran, pluggat med Jennie på telefon. asså vi har en "läxa" som ska in senast imorn. Mängder med frågor man ska svara på, och vi fattar inte ett skit! Gjort en del, men några kvar som vi fortfarande inte kan svaren på..så jag skickar in mina nu snart ändå så får la gubben säga vad han vill! Man ska inte behöva plugga på loven! :( 

Aja sen har jag la inte gjort så mkt mer. Mest njutit av att det faktiskt är lov nu! :D 


Tänkte gå ut på en kvällspromenad ganska snart och hoppas jag får sällskap av kanske Sofia. Hade vart trevligt! ;) 

Sen vet jag inte mer för ikväll. 

Funderar på att åka till stan imorn och träffa Jennie, men får se hur det blir :) Kan kanske va lite skoj (y) 

och snaart är det jul! fyra dar elr nått kvar. Mys pys :* 


ska la skicka in det där arbetet nu och sen drar jag ut! Inte varit utanför dörren på hela dagen! :o hehe 

Ha ne riktigt härlig kväll! 


 

ÅÅH SAKNAR!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards