victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Victoria Eliasson - 9 december 2012 16:38

Hejsan! :) Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit helt okej ;) 

I fredags träffade jag mamma i kungälv efter skolan. Då fick jag köpt en hel del julklappar. Till pappa, daniel en kompis och alla kusiner ;) Så känns rätt bra nu. Resten tror jag att jag ska försöka handla på lördag med Sofia (Y) 

Sen igår jobbade jag hela dagen. nio timmar tror jag det blev. Skönt att tjäna lite pengar iaf.. :) 


Idag var jag först i kyrkan imorse, sen har jag inte gjort så mkt. Såg en film förut- julfritt- tror jag den hette ;) Rolig iaf. Sen åt vi och nu pluggar jag. Har hållt på en stund.. Så sjukt tråkigt. Snackade med Jennie en stund för att se om vi kunde komma fram till vad vi ska kunna till proven.. Meen det gick inte så bra! 

Har äckligt mkt att göra nu.. denna veckan, har jag en läxa till imorn, prov på hela första världskriget på tisdag, jobbig läxa på onsdag och prov på kroppen elr nått på torsdag. 

Sen ett prov nästa vecka också.. Känns som jag kommer att ha att göra denna veckan också. Skönt att lärarna ser till så vi inte bara sitter hemma, tar det lugnt och inte gör någonting!! 

Antingen kan man välja att göra ett av proven bra eller max två. Eller.. så kan man plugga på alla tre och dessutom göra alla andra läxor och allt annat man ska göra och antagligen få underkänt på alltihop! 

Okej jag får la försöka.. men det känns inte ljust måste jag bara säga.. 


Ikväll elr typ om en timma kommer carro och hennes föräldrar. Inte för att vara sån men det hade varit rätt skönt att kunna plugga hela den här kvällen.. men nej. Så får la göra det någon annan gång. 

Funderar iaf på att skippa orkestern imorn, eftersom det är sista gången för terminen och då gör vi antagligen ingenting viktigt ändå. Så kan jag plugga ist. Men får se på de. 


Ha iaf en bra kväll :* 




Ovido - Quiz & Flashcards