victoriaeliasson

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Victoria Eliasson - 28 december 2012 18:15

Hellu! :) Nu sitter jag i min säng helt ensam. Jennie åkte hem för typ en timma sen. Har haft rätt mysigt, inte gjort så mkt men kul ändå :)

så lyssnar på musik nu och snackar med Steph! :D känns som det var as länge sen :o :( så riktigt kul! :* man märker hur mkt man verkligen saknar en del personer när man inte kan träffa dom eller snacka med dom :'( 

Är jätte hungrig nu! :'( Har knappt ätit något idag pågrund av dom där gummibanden.. Det gör så sjukt ont!! Så alla tänder är ömma liksom. Ja så inget roligt just nu (n) Men det går la över snart hoppas jag! 

Pappa kom just in med min tidning :D Yeah den första på premunerationen, så har något skoj att läsa nu iaf :D 

snart är det middag, så får hoppas att jag får i mig lite då (y) 

Ska börja läsa min tidning nu och sen får vi se vad som händer resten av kvällen ;) Blir la lite tv antagligen ;) 

Ha en bra kväll :* 


 

Ovido - Quiz & Flashcards