victoriaeliasson

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Victoria Eliasson - 13 december 2012 19:48

Hej. Haft en ganska okej dag, elr ganska tråkig egentligen. Mådde nästan helt bra igår kväll så imorse åkte jag, Daniel och Linnea till mormor och morfar och lussade :) Ja jag tog på mig en tometeluva och de va typ allt ;) Men dom tyckte om de, och vi väckte dom iaf. Var där halv sex typ, så de va kul :) 

Sen åkte jag hem, la mig en stund och åkte till skolan. Skippade första och sista lektionen men gjorde provet. När jag fick det tänkte jag att det var helt kört, kunde liksom sakerna men han vrängde frågorna.. ja de är svårt att förklara. 

Men tror det gick rätt bra tillslut iaf. 

Hemma gjorde jag inte så värst mkt. Låg i min säng och hade rätt tråkigt typ. Och det lär jag få ha imorn också.. Mådde bra förut och planerade att gå till skolan, men jag har fått högre feber igen. Så det sket sig, inte för att jag älskar skolan kanske men ändå. och jag skulle varit barnvakt för min kusiner. Tycker faktiskt att det är mysigt, men även det fick jag ställa in.. :( 

Så ja min dag imorgon.. ligga i sängen och kolla film kanske. Sova kan jag ändå inte mitt på dagen (n) 

Okej det kan vara jätteskönt att vara hemma från skolan, men en dag räcker eller kanske två.. :( Saknar mina vänner, rätt trist utan dom :( 

Aja får la hoppas att jag är frisk nästa vecka så jag hinner se dom tre dagar innan lovet iaf :) 


Ja nu vet jag inte vad jag ska göra. Hade behövt plugga för provet på tisdag, men mitt huvud spränger och har ingen direkt lust till det heller ;) Så jag kanske ska se min favoritserie som jag har för tillfället :)) Vet att jag är efter men den är jätte bra! Så nu har jag la bara typ 460 avsnitt kvar.. x) hehe. Ha en bra kväll :) 

 



Ovido - Quiz & Flashcards