victoriaeliasson

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Victoria Eliasson - 2 december 2012 21:30

Halloj! ;) Hoppas ni haft en bra dag. För det har jag! ;) Imorse elr typ runt tio åkte jag till Sofia :D Så var med henne  i några timmar, såg på systrar i jeans och snackade typ ;) Sen kom Steph! :D Vi gjorde egentligen ingenting sen, låg i Sofias säng och skrattade, snackade och skrattade ännu mer x) Haha en väldigt mysig dag med dom sötisarna iaf! <3 så skönt att bara ligga och snacka om allt och ingenting (Y) 

Sen hamnade jag lite fel när jag skulle hem. Åkte med fel spårvagn och hamnade på något helt annat ställe än jag tänkt. Men nu är jag hemma iaf :) Och jag måste läsa lite naturkunskap.. inte hunnit det i helgen, fick den liksom i torsdags.. -.- Dålig stil! Så får ta och göra det nu. Sen ska jag snart lägga mig för är gör trött! 

God natt :* 



...

Ovido - Quiz & Flashcards