victoriaeliasson

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Victoria Eliasson - 5 december 2012 21:01

Halloj! ;) Hoppas ni haft en bra dag, det har min varit iaf ;) 

Gick först runt i stan med Steph, Sofia och Felica ett tag i morse och letade efter stadsmuseet. Gick helt fel så vi fick vända osv. Men hittade till slut. Då mina tår hade frusit till is hundra gånger om. Asså de kändes som att jag gick i crocks eller nått, hade ingen känsel kvar :( 

Aja, museet var helt okej. Bättre än lektioner och guiden var lite kul så där. Sista lektionen skulle vi va på ett till museem, men guiden var sjuk så vi fick gå hem ist. Så jag hann hem, vilket var väldigt skönt! :) 


Sen åkte jag då till kungälv. Repade i 2-3 timmar. Men det gick faktiskt riktigt bra på själva konserten. De första låtarna var bäst, dock gick det rätt dålgit på sista kan jag ju säga.. spelade hur mkt fel som helst.. men min lärare sa att det hade låtit jätte bra och mamma hade inte heller hört något. Så kanske inte var så dåligt, men det kändes iaf inte bra. Nu är det iaf slut för denna gångenm men riktigt kul vare! ;D 


Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, är så trött så jag vet snart inte vad jag gör och mitt huvud värker.. Så snart går jag nog och lägger mig (y) Imorn går jag typ 10-14 tror jag. Ja får se vad som händer. 

Sov gott :* 

 


 

hihi jag just nu... 

Ovido - Quiz & Flashcards