victoriaeliasson

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Victoria Eliasson - 10 december 2012 19:00

Halloj! :) hoppas ni haft en bra dag.
Min har vart okej.
Hoppades att få tillbaka proven idag på vård och omsorgen men dr fick vi inte :( han var inte färdig (n)
Blev iaf ingen orkester idag, när jag slutade åkte jag hem till Jennie ist ;)
Vi skulle plugga inför provet vi har imorn. Gick sådär. Lärt mig lite mer sen jag kom hit men jag kan de liksom inte :(
Nu har vi precis sett en lite speciell film. Inte jätte bra egentligen men ja,

Just nu mår jag sådär.. :/ funderat på om jag börjar bli sjuk, typ fryser men är ändå varm liksom och huvudvärk (n) men jag har inte tid att bli de nu!!
:((
Ja men får hoppas att de blir bättre!
Ska snart plugga lite till och sen får vi gå ut med hennes hund ikväll, kanske bra med lite luft!?
Men båda är as trötta så lägger oss nog rätt tidigt ikväll iaf :)
Så går hoppas att det är bättre imorn för till skolan ska jag!
Jag ska käka Ipren tills nästa onsdag. Då har jag tid att bli sjuk.. Bara en vecka och lite mer kvar..
Något tips på vad man kan äta för att motverka feber? :(

Ha en bra kväll iaf :) puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards