victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Victoria Eliasson - 6 december 2012 18:48

Vart en lugn dag idag. Skola mellan tio och två typ. På sista lektionen lyssnade vi på lite redovisningar

och sen stanna jag och några kvar och lyssnade på två till som inte ville göra för hel klass :)

Så kom jag hem och skulle egentligen pluggat, men det blev inte riktigt så.. 

Asså jag har verkligen kommit av mig med detta och jag behöver det så otorligt mkt fortfarande! :( 

Kommer behöva det ända till jullovet, har prov dan innan -.- 

Så verkligen segt att pluggandet stupat nu! 


Kollade på julklappar på datorn en stund. Hittade ingenting egentligen. 

Har ingen aning vad jag ska köpa till min familj, och så ska jag byta med flera kompisar

och till dom vet jag inte heller vad jag ska köpa.. så ett litet problem där. 

Men är klar med Felicia och SofiaN iaf.. :p haha alltid en början..

Men ska kanske gå i Kungälv med mamma efter skolan imorn och titta lite till min familj iaf. 

Sen nästa helg ska jag till stan med SofiaN och julshoppa :)

Så jag hoppas att jag hittat de mesta efter det. 


Imorn har jag sovmorgon till tio. Riktigt skönt, inte för att jag börjat så 

värst tidigt annars i veckan x) men ändå. 

och jag kom just på att jag har läxa till imorn och jag har inte hunnit öva. 

Har inte spelat igenom den en enda gång på en vecka :o

Dåligt! Så det ska jag göra nu ;) Hehe ute i god tid.. 


Ha en bra kväll ;) 



Hittade denna förut när jag letade julklappar. 

När man håller fingret på bananerna så blåser apan på dom och...

...nagellacket torkar!! :D 

hahhaa vilken uppfinning!!

Ovido - Quiz & Flashcards