victoriaeliasson

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Victoria Eliasson - 1 december 2012 18:51

Nu är jag färdig med min städning ;) Blev riktigt fint faktiskt. Tog la runt tre timmar, men nu har jag la gjort allt man kan :p Julpyntade lite också, satte upp mina stjärnor, tog fram min julkrubba och några tomtar :) så nu har jag några tända ljus och ljusmusik på, så as mysigt! 

Mormor var här en stund förut, så snacka lite med henne. och nu håller min bror på att göra smårgåstårta. Vet allvarligt inte om jag vågar äta den.. :s men kan ju låta någon annan smaka först, hehe x) 


Imorn ska jag träffa Sofia och Steph! :D Yeah! Ska bli as kul!! :D Vet inte vad vi ska hitta på men jag ska få se vart Sofia bor iaf :) 

Nu ska jag gå och äta. Får se om jag överlever.. :s gör jag inte de så.. ja då.. haha hej då :* 


några bilder på hur mitt rum blev ;) 


 
Vi satte upp en slinga runt ytterdörren också :) 
     
Min ljusslinga runt dörren fick jag också upp (y) 
 

Av Victoria Eliasson - 1 december 2012 14:47

Hallå! :) Första december idag! Det betyder att julkalenderna börjat, haha jag har dock inte sett den men de kanske blir någon dag iaf ;) 

Jobbat hela dagen, ja från halv åtta till ett iaf. Så nu har jag precis ätit och ska börja städa mitt rum. Kör några riktigt stora städningar på mitt rum varje år.. haha och på jul är en av dom ;) Låter som jag aldrig städar och de gör jag ju knappt heller.. x) Men de ska jag iaf göra nu, typ tvätta fönstren osv. ganska så tråkigt men det blir snyggt ;) 

Det lär la ta ett bra tag, så vet inte vad jag ska göra efter det. Så på med julmusiken nu och så får jag la börja då (y) Ha en bra dag :) 


Ett måste varje år! ;) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards