victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Victoria Eliasson - 25 december 2012 18:54

Humör just nu: 

Trött men, super glad! :)) Läste just Stephs blogg och hon skrev om mig :o Åh vad glad jag blev! :')) 

Fatta vad glad man blir när man läser: 

Den tjejen är så sjukt underbar så att det nästan är läskigt! Jag saknar dig superduper mycket och jag älskar dig :* 

Aww Stephis! Du är helt sjukt underbar! :* Du betyder så mkt för mig! Du gjorde min dag gånger tusen! Kommer vara glad över detta låång tid framåt :)) 



Och imorn åker hon till Tyskland :( Sjukt tråkigt! Kommer inte ens kunna snacka (NN) Saknar dig redan! och va inte ens en vecka sen vi sågs sist ;) 

Hoppas iaf du får de superbra där nere ;) Vi får ses så fort vi bara kan! Jag älskar dig tjejen!



Kolla gärna in henne finfina blogg ;) 

sstteepphhiiss.blogg.se 

Av Victoria Eliasson - 25 december 2012 18:40

God kväll! :)
Kommit hem från mormor och morfar nu. Vart en rätt mysig dag där med dom :)
Fick julklappar även av dom. Jag fick ett telefon skal och stjärnor till min krubba (Y)
Vet inte vad jag ska göra nu, antagligen se på tv. Är sjukt trött iaf!
Var på midnattsgudtjänst igår kväll, så la mig la halv två kanske. Så lite seg nu.
Imorn kommer farmor, faster och hennes man. Mindre spännande dock men jag överlever la en dag med dom, hoppas jag.
Haha inte så roliga bilder.. Men något iaf :)

Av Victoria Eliasson - 25 december 2012 10:19

Hallå! :D Hoppas ni hade en bra julafton! Det hade jag ;) Fick många bra saker (y) 

Var hos mormor en snabbis på dagen och sen hemma med familjen :) 

Gav mormor och morfar julklapparna igår som jag köpte. En typ tavla var där det stog massa fina saker om dom. 

Iaf så blev dom jätteglada! :D Såg ut som morfar blev lite tårögd, hihi,  men man vet aldrig med honom ;) 

Bla. så fick jag; årskort på Liseberg av mitt jobb (Y), spotify premium, pekskärmsvantar, massa saker från the body shop. Tre body butter, så ska försöka byta den jag fick av mamma till någon annan lukt. Nämligen jordgubbslukt på alla. Haha men det är en god lukt iaf ;) 

premuneration på "hänt extra", en ny ängel från willow tree. Sjukt söt! och två nya figurer till min krubba också av willow tree, en guld ring till örat, men tror jag ska byta den, för den va ganska lite så vet inte om det funkar. Ja och lite andra saker ;) 

Ja och alla säsonger från "friends" serien! :D Åh nu har jag mkt att kolla på! :D 


Idag blir det att åka till mormor igen. Fast vara där hela dagen nu då. Så blir la lite mysigt :) 


Lite bilder från igår :) 


     

"morgonpaketet" :) 

 

 

     


Ha en braa dag! Puss :* 

Ovido - Quiz & Flashcards