victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

läskigt.. :s

Av Victoria Eliasson - 30 augusti 2012 13:32

Hej på er! :) Kom hem typ alldeles nyss ;)

Har ju då såklart varit i skolan igen. Fick lite sovmorgon iaf, började tio så behövde inte gå upp förrän halv åtta. Så det var lite skönt. Hade först klasstid eller vad det heter. Då gjorde vi verkligen ingenting vettigt. Fick ett papper med allas mobilnummer. (i klassen) Sen sluta vi typ. Så ingen mening med att gå dit egentligen.

Efter den roliga lektionen hade vi "barns lärande och växande" vet inte vad vi ska göra på den lektionen i framtiden så att säga. Men idag såg vi i alla fall på ett avsnitt som gått på tvn. Det handlar om barn med Down syndrom. Jag hade i och för sig redan sett det programmet. Men ganska intressant faktiskt ;)

Efter det slutade vi ;) Så jag och Felicia gick och åt i bamba. Sen drog vi till stan. Nej men till mitt tåg. Så satt vi där och läste metro och hade allmänt skojj (y) Så kommer det fram en.. gubbe/kille... vad man nu kallar dom!? Han såg ut att vara i typ trettio-årsåldern i alla fall. Så började han snacka med oss.. :s Jätteskum snubbe..

Så vi drog därifrån. Usch han var äcklig!! Så vi satte och i alla fall på ett annat ställe liten stund x) Sen tog jag tåget hem. och nu är jag då hemma.


Nu ska jag verkligen försöka "plugga". Har en insändare att skriva till på måndag och jag tror inte jag hinner det i helgen. Så nu är min enda chans! Ja men problemet är väl bara att jag inte kan skriva.. har liksom ingen fantasi om ni förstår!? :( Så det är väldigt jobbigt att skriva sånna här saker. Men men, får väl göra det bästa av situationen i alla fall!

Vi hörs kanske ikväll :) Ha de! Puss :*


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards