victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

We are the ones who make a brighter day, so let´s start living

Av Victoria Eliasson - 24 april 2012 20:12

Hejsan :) Allt bra? :)
Hade ju nationella idag.. usch, det är verkligen hemskt ! Men det kändes ganska bra faktiskt, så hoppas på det bästa ;) Hoppas det gick bra för er andra som oxå gjorde det idag :)

Vi hade iaf två timmar på oss att göra provet. Jag var klar efter en, och då satt jag och läste allt låångsaamt... :o fattar inte vrf man ska ha så sjukt lång tid på sig!? Men iaf, då va kl typ halv tio. Nästa lektion började 12.. Så jag Josefina och Sandra stack till stan. Gick runt i typ hundra affärer :D

Sen åkte vi tbx. När vi kom till skolan, stog några typ bartender människor och blandade typ drinkar som man fick smaka på. As goda :D En smaka som typ glassen twister ! :D Haha ja, sen efter lite missförstånd med var lektionen skulle vara så slutade det med att vi hamnade på världskulturmuseet. (där vi egentligen inte skulle vara..) Så fick se en film. Zozo tror jag den hette. Men hann inte se så långt..

Sen slutade vi, hade nämligen ingen svenska ;) Så slutade typ 1 :D Stack in till nordstan en snabbis och köpte ett par byxor som jag kollade på igår.

När jag kom hem, gjorde jag inte så mkt. Har satt upp två tavlor i mitt rum.. Äntligen ! :O har legat där i minst ett år !

Sen såg jag på film med min syster, i brist på annat att hitta på. Men det var mysigt :) Nu ska jag plocka bort alla saker jag slängde på mitt golv förut.. Haha :p och bädda min säng ;)

Så ska dra nu. See ya :*


 
This ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards