victoriaeliasson

Alla inlägg under februari 2013

Av Victoria Eliasson - 3 februari 2013 19:14

Halloj :) Hoppas ni haft en bra dag ;) Jag har inte gjort så där jätte mkt. Pluggat nu på eftermiddagen inför mitt sista prov innan lovet. Jag kan det ganska bra, iaf så bra att jag inte tänker plugga på det mer ikväll (Y) 

Denna veckan ska vi har yrkesvecka, vilket betyder inga lektioner. Riktigt skönt asså! :D men vissa dagar är längre än vanligt och vi ska mest sitta och lyssna på massa människor som pratar. Jag ser faktiskt inte fram emot denna veckan ändå. Eftersom en av mina lärare typ sa att den var gjorde för ettorna men eftersom vi inte har något annat att göra får vi också vara med, så känns det inte direkt viktigt att gå dit.. -.- Men får la se. 

imorn börjar jag iaf halv nio. På eftermiddagen ska vi åka skridskor i två timmar! D: Usch jag hatar skridskor!! Så slutar fyra, men eftersom jag ska ha prov halv fyra så slipper jag skridskorna en stund iaf! (Y) 

Sen blir det orkester på kvällen :) 

Btw det var as kul att spela igår, var nervös innan, av lite olika anldeningar.. haha. men det gick bra faktiskt. Låtarna var.. rätt svåra men ändå lite roliga ;) 


Nu ska jag måla om mina naglar och sen typ se på tv eller något ;) ha en bra kväll :D 


Av Victoria Eliasson - 3 februari 2013 18:00


Lätt bäst på hela kvällen! Älskar redan låten! :D 

Av Victoria Eliasson - 1 februari 2013 20:51

Hejsan! :) idag har vart en rätt bra dag :) slutade en timma tidigare, så åkte till Kungälv och satte mig på biblioteket och såg på gossip girl i en timma (Y) haha gött!
När jag kom hem fick jag nya saker :D Mamma och pappa var på Ullared idag. Så fick nya löparbyxor, linnen, leggings, amerikanska strumpor haha, plånboksfodral elr vad man säger till telefonen, nagelfilar och smink borttagning typ ;)
Alltid kul med nya grejer.
Städade även min garderob, eller städade men la allting fint ^^ haha blev iaf jätte fint!

Imorn ska jag repa med musikkåren. Lite nervös faktiskt.. :s dom är så sjukt duktiga där! D: så lite pinsamt lär de ju bli.. Men får se hur de går.
Ska iaf vara där från halv tio till typ två :)

Ovido - Quiz & Flashcards