victoriaeliasson

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 4 februari 2013 20:03

Hejsan! :) Här kommer en snabb beskrivning av allt som hänt idag och det är mkt! Haha så hoppas ni hänger med ^^ Idag har varit en speciellt dag typ.. Ja vi hade ju då yrkesvecka som började idag. Vi ska typ på olika föreläsningar och andra saker ;)

Vi fick först frukost i skolan, och dom trodde uppenbarligen att vi åt vääldigt långsamt. För dom hade satt så vi skulle äta i typ en och en halv timma.. -.- 

Sen hade vi jätte mkt raster. Lyssnade på någon syo"tant" om man får kalla henne så när hon var typ 25 :p Det skulle ta en timma, tog 20 min. Haha ja och så var det på typ alla sakerna. 

På ett ställe fick vi sjunga allsång. Vi sjöng typ "jag må du leva" 25 gånger. Haha men kul ändå att få vara lite töntiga ett tag xD och det var vi sen.. Vi stog typ mitt i ingenstans och bara stog där och skrattade. Haha så började vi rufsa varandras hår och jag har ingen aning om varför ^^ Men vi hade roligt och det var grejen! 


Sen åkte vi skridskor. Eller ja åkte och åkte.. jag och typ Jennie stog och tittade på dom andra och jag tog massa kort (Y) Svinkallt men roligt xD och som ni då förstår slapp jag ifrån skridskorna (YY) 

Provet gick skit! Kunde allt som jag pluggat på.. men som vanligt så kommer inte det. Men skrev på ganska mkt saker ändå. Så får la se.. 

Orkestern gick as bra! :D Kände mig duktig idag ^^ hihi 

Nu ska jag se GOSSIP GIRL! :D och fira att jag inte tänker plugga på länge! hehe 


Mina söta vänner <3


 
Efter vårat rufskrig ^^

As grym! 

               


Av Victoria Eliasson - 4 februari 2013 15:12

Historia prov nu då. Kommer inte ihåg de jätte bra nu men får se hur de går :)
Wish me good luck! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards