victoriaeliasson

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 18 februari 2013 21:31

Hellu :) Idag var en vanlig dag typ. På svenska lektionen kom jag sent eftersom jag var hos tandläkaren. och läraren satt och babbla om någonting som jag inte har någon aning om vad det var och dessutom så var det ingen som lyssnade så ja.. vet inte riktigt vad det handlade om ^^ 

på naturkunskapen började vi med ett projektarbete, så jag ska skriva minst 1200 ord om diabetes. Har börjat nu och kom upp i 370 så det är en bra början. Hittade ett arbete jag gjort om diabetes i nian. Så läste även det, och det stog en del bra saker. Men mycket av det var saker jag skrivit som min lärare ville att jag skulle skriva och jag gjorde det för ett högre betyg som jag ändå inte fick, så det kan jag inte ändå använda nu. 

Vård och omsorgen var meningslös som den oftast är. Jag var den enda i klassen som gjort läxan som vi skulle gå igenom på lektionen. Så dom andra gjorde den på lektionen istället, så jag pluggade inför provet på onsdag. Men det är så tråkigt! Sakerna jag lärt mig i den kursen är lätt räknade! -.-

Nu har jag då som sagt pluggat några timmar. Men dock inte så mkt på provet som jag borde.. :( Aa Linnea får förhöra mig imorn så får jag la se hur det går. Brukar kunna mer än vad jag tror, så hoppas på det ;) Ja så nu tänkte jag snart krypa ner i min säng och kolla några avsnitt gossip girl (Y) 


Har ont i mina tänder.. :'( Åt typ en halv potatis till lunch för jag inte kunde tugga och inte mkt mer hemma heller.. 

Aja får la leva på vatten några dar ^^ 

Nu har jag precis kommit överens med stephis om att gå upp en timma tidigare imorn så att vi ska plugga. Men jag går ändå upp en timma tidigare än henne.. (n) det är nackdelen med att bo en bit från skolan.. haha aja god natt :* 


Av Victoria Eliasson - 18 februari 2013 09:08

Godmorgon! Har precis varit hos tandläkaren. Tog typ fem min (Y) men kändes som hon skulle bända ut mina tänder. :s men bytte iaf ut stål grejen i gommen. Va mkt plats jag fick när hon tog ut den D: men sen fick jag en ny så nu är de precis som vanligt (Y)
Så sitter på bussen nu mot stan. Segt för de tar en timma och den stannar ju överallt, men tåget går om en halvtimma så ja inte så står idé att vänta liksom ;)
Ja skola igen nu då som sagt. Orkar inte plugga! Lovet gick sjukt fort! D: när jag dessutom var sjuk en del så fanns de inte så mkt kvar sen..
Men de är bara att bita ihop och ta tag i de.
Ha en bra dag ;) i det sjukt deppiga vädret -.-

Ovido - Quiz & Flashcards