victoriaeliasson

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 22 februari 2013 20:29

Sitter i soffan hos farmor nu och håller typ på att somna ^^ Hon fyller år idag så har typ "kalas" för sin familj liksom. Ja så inte så värst livat.. Medelåldern är typ 50 ^^
Tror jag drar hem rätt snart iaf, jag har inget att göra ändå så ja. Det är dock runt 23 grader här, liite annat än hemma.. -.-
Aja hoppas ni har lite roligare kväll än jag :)

Av Victoria Eliasson - 22 februari 2013 13:26

Förut fick vi tillbaka provet vi gjorde i onsdags, det om leken. Jag fick 22/22 så det är ett A! :D aah jag är glaad!! :D

Hade en dålig dag tidigare idag, om man kan kalla det dag när klockan var åtta.. ^^ men de mesta var fel osv. Det blev dock bättre när jag märkte att Sofia var i skolan igen och med stephis goa humör! :D det blev inte särmre då som sagt när jag fick provet. så tack vare dom så är jag typ super glad nu! :D
Tack för ni gör mina dagar så bra tjejer <3
Slutade en halvtimma tidigare typ. Så sitter på bussen mot Kungälv nu. Ska spela och sen dra hem och ha helg! (Y)
Imorn blir det kalas för Linnea och söndag plugg :) ha de gött! :D

Ovido - Quiz & Flashcards