victoriaeliasson

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 19 februari 2013 22:22

Har precis fixat en ny header. Den blev inte helt bra, men ändå godkänd ;) Kul att byta ibland, om man orkar.. 

Haha ja som ni förstår så har jag inte pluggat någonting. Kände att jag ändå inte kunde lära mig så mkt ikväll. Dumt men skönt! Nu är jag jätte trött, så ska fixa mig och sen krypa ner i min sköna säng :D 

God natt! :D 

Av Victoria Eliasson - 19 februari 2013 20:47

Är på rätt dåligt humör just nu..! Dagen i skolan var både bra och dålig, hade kul med stephis men lektionerna var långa och tråkiga. Och vi, eller steph skällde ut våran lärare för att vi inte fått veta vad vi ska kunna till provet på torsdag förrän idag, ja eller enligt henne skulle vi fattat det själva! D: Så hon förtjänade en rejäl utskällning! Kan också meddela att hon är typ helt.. vet inte vad! Finns inte ens så fula ord för att beskriva henne! :@

Efter skolan skulle jag spela med några människor. Men det blev bara jag och en till, så totalt meningslöst att gå dit. och han "läraren" eller vad man ska kalla honom är så jobbig. Vi spelar om samma låt om och om igen fast på hundra olika sätt.. Så störande och det tar sån tiid! Så satt där i en timma och den tiden hade jag behövt plugga.

Men när jag väl kom hem var då som sagt på dåligt humör och jag hade ingen energi kvar till plugg. Såå..provet imorn lär gå åt skogen! Kan inte särskilt mkt och till torsdag kan jag ännu mindre. Till torsdag ska jag lära mig 24 instuderingsfrågor, helst med milslånga svar.. Hur jag nu ska fixa det.. -.- 


Ja känner att detta inlägget var väldigt roligt.. Men har inget positivt att skriva om. Jo att vi nu är en dag närmre påsklovet än vad vi var igår! (Y) 



Av Victoria Eliasson - 19 februari 2013 11:56

 

Ovido - Quiz & Flashcards