victoriaeliasson

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 21 februari 2013 21:14

Åh jag är så sjukt trött! :o Har varit det hela dagen.. Inte kul. 

Annars har la dagen varit helt okej. På samhälls lektionen hade jag och Stephis väldigt många roliga konversationer under genomgången.. och de var inte så populärt efter ett tag.. haha men den var skit tråkig och jätte lång och de är så mycket värre när man är super trött. Haha ja så läraren var inte så glad, men jag var ^^

Provet gick la okej. Bättre igår men svarade iaf på allt och vet bara några saker som jag missade. Så jag borde bli godkänd (Y) Det tog typ 15 min att skriva så sen hade vi typ en timma och tio min rast fram till sista lektionen.. Lite segt. På naturkunskapen kom jag lite längre på arbetet om diabetes, skrivit ungefär hälften som man måste så en del kvar. 

Hemma har jag pluggat vård och omsorgs prov. Gått sådär..inte haft någon energi till det ikväll. Nu är jag då som sagt sjukt trött så ska lägga mig ganska snart och ska upp typ kvart i sex imorn vilket suger! (n) 

Och mitt rum är svinkallt, så har egentligen ingen lust att gå in där! :s Men sängen värms förhoppningsvis upp snabbt. hehe (Y) 

God natt gott folk! ;) 

 



Av Victoria Eliasson - 21 februari 2013 08:02

Vi eldar själva för att få värme i huset och nu har den gått sönder så det är svin kallt här inne!! Vi kan inte heller få varmvatten så ja duscha i kallt vatten eller inte duscha alls på några dar!? Båda är lika hemska! D:
Tur att det snart är helg iaf..

Ovido - Quiz & Flashcards