victoriaeliasson

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 17 februari 2013 14:02

Hejhopp! Sitter på golvet i mitt rum med ryggen mot ett element och en filt runt mig och pluggar just nu. Lite intressant faktiskt, men eftersom jag vet att jag MÅSTE lära mig det idag för att jag inte har någon annan tid innan provet och att det är typ 20 sidor, så är det inte lika kul :( 

Jag har blivit bra på att vara ute i sista sekunden hela tiden.. och jag har ju bestämt- inga fler F- så det är bara att plugga järnet! 

Men.. om sex veckor är det påsklov ;) och sen är det bara två veckor i skolan innan praktiken. och efter praktiken är det typ tre veckor och det kommer gå sjukt fort! Så ungefär 11 veckor kvar i skolan innan sommarlovet!! :D Underbart!


Har fortfarande ont i huvudet :( Riktigt jobbigt och jag fattar inte varför det inte försvinner! :'( 

Men men nu måste jag plugga igen.. 


 




Ovido - Quiz & Flashcards