victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 9 februari 2013 20:33

Hej hopp! Sitter och ser melodifestivalen nu. Än så länge bara varit en bra, av tre ^^ haha
Idag har jag typ inte gjort någonting. Varit en rätt slapp dag, plockade ordning på mitt rum lite. Men de kom fram nya saker ganska snabbt.. xD
Sen bakade jag faktiskt. Någon choklad kaka av något slag. Eftersom mamma gjorde semlor och inte Linnea äter de. Haha snäll jag är!
Har varit så nyttig denna helgen. Igår åt jag semla i stan med Sofia och idag åt jag också semla.. Haha!


Igår var iaf mysigt i stan. Köpte en somrig tröja, jätte snygg tyckte jag ;) ja för övrigt den tröjan jag letade efter för ett tag sen och köpte den nu då (Y)
Så var vi och fikade och sen bio då, bion var jätte bra faktiskt! :D


Nej nu ska jag titta färdigt på melodifestivalen ;) ha en bra kväll!



Ovido - Quiz & Flashcards