victoriaeliasson

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 8 februari 2013 11:54

Heej! :) sitter äntligen på tåget hem. Var i skogen idag. Hade as mkt kläder på mig men helt sjukt va jag frös! Sviin kallt!! Haha vi var nio personer från klassen.. av TRETTIO! O.o haha misslyckat!
Samlades iaf halv tio långt ut i ingenstans. Så säger dom att vi ska gå runt sjön och göra olika aktiviteter där. Men de va ju ingen liiten sjö. 3,5 km runt! -.-
Så började med att bygga ett torn med kapplastavar. Sen utomhus gym, gåtor och sist 90 grader mot en vägg.
Jag hade sån träningsvärk så det var riktigt jobbigt. Men klarade lite mer än en minut. Jag och två tjejer till i mitt lag gav upp exakt samtidigt. Killarna i laget gav upp efte 20 sek... -.- hehe mesar!
Men de tog iaf typ 45 min att gå runt, så tänkte vi att vi kunde gå. Men då skulle vi stå och vänta på att maten skulle komma för vi var tvungna att äta innan vi åkte hem. -.-
Men gick iaf kl elva. Rätt skönt ist för halv två! ;)
Nu har jag lov!! Så sjukt underbart!
Nu ska jag hem och värma mig sen in och spela och sen tillbaka till stan och gå på biio med Sofia! :D mys pys!
Ha en bra dag! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards