victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Victoria Eliasson - 6 februari 2013 13:52

Hejsan! :) sitter på tåget och pustar ut. Sprang just i världens tempo till tåget. Men om ni satsar på att börja sringa eller bli maraton löpare eller något liknande. Så välj INTE att springa i hunter stövlar. Hur klumpigt som helst! :O men jag hann iaf (Y)
Dagen har då som sagt varit super tråkig! Inte gjort något roligt alls. Sista lektionen visade sig vara inställd. Och då kom praktik tanten och pratade med oss. När man har bråttom tar allt mycket längre tid. Såg att jag kunde hinna med tåget om jag gick inom 5 min. Men tror ni inte hon pratar extra länge och alla frågor extra många frågor då!? D:
Så slutade 2 min i halv, men jag hann som sagt ;)
Nu ska jag hem och slappa en stund. Kanske kolla gossip girl ^^ sen ikväll ska jag vara nyttig och sticka iväg och träna :D

Av Victoria Eliasson - 6 februari 2013 13:51

Hejsan! :) sitter på tåget och pustar ut. Sprang just i världens tempo till tåget. Men om ni satsar på att börja sringa eller bli maraton löpare eller något liknande. Så välj INTE att springa i hunter stövlar. Hur klumpigt som helst! :O men jag hann iaf (Y)
Dagen har då som sagt varit super tråkig! Inte gjort något roligt alls. Sista lektionen visade sig vara inställd. Och då kom praktik tanten och pratade med oss. När man har bråttom tar allt mycket längre tid. Såg att jag kunde hinna med tåget om jag gick inom 5 min. Men tror ni inte hon pratar extra länge och alla frågor extra många frågor då!? D:
Så slutade 2 min i halv, men jag hann som sagt ;)
Nu ska jag hem och slappa en stund. Kanske kolla gossip girl ^^ sen ikväll ska jag vara nyttig och sticka iväg och träna :D

Av Victoria Eliasson - 6 februari 2013 09:08

Sitter på lektionen.. Skulle ha arbete i klassrummet, men ingen visste att det var meningen att vi skulle ta med oss egna saker att jobba med.. -.- Så nu sitter vi i datasalen och har ingen aning vad man kan jobba med. Finns inget arbete på dom här datorerna liksom, så typ alla sitter och ser på film.. -.- Vet inte vad jag ska göra nu, får la se om jag kommer på något vettigt! Den här vekan är sååå meningslös!!

Hörs senare ;)


 


Tetsa det ;)

Ovido - Quiz & Flashcards