victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Filmkväll (Y)

Av Victoria Eliasson - 29 oktober 2012 17:46

Hellu! :) Idag var jag ju i Kungälv med syrran min ;) Var så mysigt så. Dock regnade det liite för mycket. Var dränkta innan vi ens kom till bussen.. -.- Men ja mysigt iaf. Vi gick i massa affärer, fikade (y)  och var på biblioteket. :p

Var en av mina favoritaffärer. The body shop. Åh den är så härlig! Så var där och tog lite krämer osv så vi luktade gott x) Haha  ja men det var trevligt och så köpte jag en lite kräm liknande sak till mamma :) 

Så sa Linnea att hon aldrig ätit en mcflurry på mc så tänkte att jag kunde köpa det till henne då snäll som jag är :p

På världens kallaste och mest regniga dag! Haha men iaf det gjorde vi och sen gick vi till bussen, ja och jag tänkte självklart inte jag på att man inte fick ha något ätbart på en buss -.- Så stog vi där och höll på att frysa ihjäl när bussen kom. och busschauffören ba: nej inte med den! (glassen) 

Nej så det blev att gå av bussen igen, ut i kylan! :@ Så jag ringde pappa. Som tur var kunde han hämta oss. Men snacka om att bli arg!! 

Men hemma la vi oss i mjukiskläder och titta på film. Nu ska jag alldeles strax till sol och sand. Elr ja en timma typ. Ska bli gött och sen direkt efter åker jag hem till Sofia N och har filmkväll där med hennes syster och kusin ;) Så det blir myspys! :) 

Imorn är jag också ledig, hade tänkt fortsätta städa hos farmor men hon är tydligen inte hemma så får la hitta på något annat ;) 

Ha de :* 

 

 

Saknar denna tjejen så sjukt mycket! <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards