victoriaeliasson

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 15 oktober 2012 19:44

Hej! :) Första dagen gjord nu! Yeah, känns bra! Gick riktigt bra, (tror jag :p) kändes iaf jättebra. Var riktigt roligt också, så det var kul :D 

Dagen började okej.. gick upp halv sex. Var dock as trött! Sov inte jättemkt inatt.. har fått någon konstig hosta så går liksom inte över. Så fort jag lägger mig ner, ja annars också men speciellt då, börjar jag hosta as mkt. Så sjukt jobbigt! La mig tidigt i går, men somnade jag!? Nej. Somnade någon gång runt tolv och sov dåligt resten av natten. Bra inför första dagen! 

Men på förskolan gick det i alla fall bättre. Hade jättelite barn, och dom stora barnen skulle på teater på förmiddagen. Eftersom det var sjukt mkt köer osv idag, på grund av en stor olycka inatt stack dom redan halv tio. Så var ensam med min handledare och två småttingar i nästan tre timmar. Så det var riktigt lugnt och skönt ;) Hann fixa en del saker med henne, så hoppas på att det fortsätter lika bra ;) 

Slutade halv tre ungefär. Då stack jag hem och slängde bokstavligen i mig mat :( Sen åkte jag in och spelade, kan inte spela på fredag, för jag slutar för sent så fick ta det idag istället. En timma senare var det orkester så gick runt i Kungälv lite medan jag väntade. 

Hade även årsmöte med orkestern, fick bla lite information om Italien resan som blir till sommaren! :D Åh shit va kul! Hoppas jag kan åka med. En vecka i Italien är ju inte helt fel! ;D 


Nu är jag hemma, laddar inför en ny dag med barnen. Är sjukt trött nu, så ska la lägga mig snart. Men såg just att klockan inte ens är åtta ännu.. :o aja blir inte sent iaf.. men ska försöka komma på något botemedel mot hosta först. Är det någon som vet något bra så hör av er! :) 

Ha en bra dag imorn :) God natt :* 

 

Ovido - Quiz & Flashcards