victoriaeliasson

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 4 oktober 2012 18:36

Heej :) Hoppas ni alla haft en bra dag ;) 

Min dag började med att jag sprang till bussen. Blev alldels för sen, för klockan i köket hade stannat.. Så ha alltid mobilen med vart ni än går! 

Sen i skolan gjorde vi inget på första lektionen typ. Som vanligt.. Jo några tjejer hade kommit på en idé om hur vi ska samla in pengar till klassen för att kanske kunna åka till Stockholm! :D Hade varit riktigt najs iaf! Ja det var typ den lektionen. 
Jag, Felicia och Jennie sprang till Netto och köpte bullar. x) hihi jag fick mina bullar ändå plus att jag inte behövde betala. haha ännu bättre xD Får la kompencera det någon dag! Så då fick jag min andra joggingrunda denna dan.

Andra- och sista lektionen ;)- gick vi igenom en miljon uppgifter vi ska göra på vår praktik. Vi kommer inte hinna göra något annat.. :o Men men.. 

Sen stack jag till tåget, slutade 20 min tidigare. Så jag hann med halv tolv tåget, vilket var ritkigt skönt! :D


och sen har jag pluggat typ resten va dagen. Väldigt tråkigt, men min lista blir mindre och mindre (Y) (Y) bara tre punkter kvar nu, av den listan som var över tio när jag började i veckan. 

Var precis ute med mamma, skulle gått en promenad men kom två meter typ och sen öppna sig himmlen så vi gav upp det. 

Nu tänker jag inte plugga mer ikväll. Ska sätta mig vid tv:n om en stund och parkera mig där för resten av kvällen. xD Soft! Ha en go kväll, bloggar mer imorn :)

 

Bilder från idag: 

 


Jennie på lektionen idag x) Haha jag tror jag ska vara glad att hon inte vet om att jag har blogg... xD 

 

   
Kände att det var dags idag.. hihi kanske liite tidigt, men kan ju spela ibland när ingen annan hör xD 
     
mindre och mindre :)

     

Ja så här har det sett ut dom senaste tre dagarna.. :( 

Av Victoria Eliasson - 4 oktober 2012 07:53

Godmorgon! Helt sjukt vad det regnar! :O Tur för mig att jag inte ska ut nu (Y) 

Jag har skrivit typ 25000 inlägg nu dom senaste dagarna. Men..vårt internet har inte funkat på flera dar :( och det har inte gått att blogga från mobilen för det var något fel på appen eller bloggplatsen. 

Så nu gör jag ett nytt försök och hoppas att det publicereras! 

Tisdag gjorde jag ju ett prov, gick riktigt bra! Ville bara säga de x) 

Igår var jag hemma hela dagen. Gick upp åtta och började plugga. Kände mig ganska nöjd faktiskt. Sen runt halv elva åkte jag till min praktikplats och hälsade på. Så satt jag och pratade med min handledare en stund och fick massa information och några uppgifter jag ska göra när jag kommer. Känns som detta kommer bli grymt kul! :D 

Men är ändå lite nervös, men det är typ en vecka kvar så behöver inte vara det ännu ;) 

Sen åkte jag hem och pluggade resten av kvällen. Gick bättre på morgonen, men kan nog lite mer än när jag började i alla fall. På kvällen efter mycket gnäll och övertalning drog jag med Linnea ut på en långpromenad i ösregn. hihi xD men det var jätte skönt faktiskt och när vi väl kom ut slutade hon sura x) haha


Idag går jag 10-12 som vanligt. När jag kommer hem, ja gissa vad jag ska göra då!? Plugga? Rätt svar! 

Ja så det blir väl min dag då. Men nästa fredag är det slut på plugg för fem veckor framöver :D:D Så bara att stå ut en vecka till! (y) 


Vet ni vad jag just kom på!? Det är ju KANELBULLENSDAG idag! :o och jag har inga bullar! :(( Deprimerande! 

Får la hoppas jag överlever.. eller så går jag till farmor sen och ser om hon har.. x) heheh


Ska göra mig i ordning nu och dra till skolan om en stund. Ha en bra dag i öösregnet! Puss :* 

Ovido - Quiz & Flashcards