victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 24 oktober 2012 18:41

Hej hej! Haft en väldigt bra dag idag. Väldigt lugn bara, hade la 10 barn tror jag ;) Haha men de är lite skönt ändå, man hinner liksom med alla barnen. Så de är ju bra :)

Har inte hänt så mycket direkt, en del konflikter som vanligt. Men det är så det är ;) 

Åh jag tycker så mycket om de här stället!! Alla barnen är så sjukt mysiga! Kommer verkligen sakna dom när jag slutar :( Men får ta en dag i taget och njuta av tiden jag har där :) 


Igår blev det ingen lek med barnen, förknarna hade planering. Så jag var med två vikarier och kunde inte göra leken då liksom. Idag var dom stora i skogen så ja, har inte blivit ännu :) men kanske imorn ;) På kvällen var jag i alla fall och städade hos farmor. Blev riktigt fint! men hon tycker aldrig att det är smutsigt heller så hon såg la inte jätte stor skillnad kanske. Haha men jag såg! ;) 


Så idag sen jag kom hem har jag inte gjort något typ. Var ute på en promenad med mamma förut en stund. 

Så har jag gjort några uppgifter för skolan :( De är lite tråkigt att man ska få det också men aja..

Imorgon går jag 9-17. Sen tror jag att jag ska köra spinning på kvällen ;) 


Vet ni vad jag kom på!? Om exakt 2 månader är det julafton! :D Åh längtar!! 

Ha en go kväll ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards