victoriaeliasson

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 31 oktober 2012 17:55

Hejsan! Just gjort ännu ett inlägg i min loggbok för skolan. Lärarna säger att vi ska skriva regelbundet och så svarar de inte ens -.- Aja inte jätte jobbigt ändå så de är bra. 

Idag gjorde jag då de flygande tefaten med barnen. Hann bara med fyra stycken men dom var väldigt nöjda iaf! (Y) 

Dom blev as häftiga ;) Såg just att jag fortfarande är jätte glittrig överallt, haha.

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, eller det vanliga typ. Har inte hunnit så mycket sen jag kom hem heller. Pluggat lite osv. Ska ut och gå med Sofia om typ en kvart och sen vet jag inte mer för ikväll. 

Imorgon taggar jag bakning med några barn (Y) Hoppas på de bästa ;) Men måste sticka nu. Hej! 

    Erkänn coola? xD 

Ovido - Quiz & Flashcards