victoriaeliasson

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 10 oktober 2012 22:30

Hejsan hoppsan! :) På väldigt bra humör just nu och det är alltid trevigt! ;) 

Var i skolan först idag. Var på ett museem och gick med en barngrupp runt på en typ guidad tur. Fast dom berätta en saga för barnen liksom och vi skulle bara följa med. Så det var la okej. 

Våra lärare är lite speciella. Dom kan aldrig stå för vad dom sagt. En dag sa dom att vi slutar efter museet, en annan att vi har lektioner efter, sen sa dom i måndags att vi slutar direkt efter. Men när vi kommer idag, hade dom ändrat sig igen och då skulle vi tydligen ha lektioner efter iaf.. -.- Blir så irriterad! 

Så det var inte direkt en glad klass som gick på lektion idag! Men var bara där i typ 20 min sen stack vi. Läraren bråkade bara med oss ändå! 

Så då åkte jag hem och var hemma en liten stund, sen åkte jag, mamma, pappa och Linnea till Gekås! :D Älskar det!!

Värsta kön på motorvägen så tog ett tag att köra.. men var iaf nere typ halv fyra. Sen åkte vi hem när dom stängde igen, så typ åtta. 

Kom hem för typ en timma sen nu då. Blev riktigt nöjd med det jag köpte. Det är alltid kul :) 

Vet inte om någon vill se egentligen.. men lägger upp bilder på det iaf, så får den som vill kolla ;) 


Köpte även ett par löparbyxor, men det vet la alla hur det ser ut så orka inte ta kort. 

och en jättemysig tröja! Glömde ta kort på den så orkar inte de nu. Ledsen för den dåliga kvaliten, men tar så lång tid att ta med kameran ;) 



I love it! <3 

     

En mjukisdress typ, med tillhörande byxor. 

 

Typ *skal* till datorn. 

 

Dock till min kompis, men ja ;) 

 

Till mig själv i julklapp. hihi x) 

   

Har velat se dom två sista filmerna as länge! Så var dom väldigt billiga! 

Är det någon som vill se med mig, så säg till.. x) haha 

 

till min kära kusin när hon fyller år :) Så ska jag fylla på med lite saker i :) 



Det var nog allt, ska lägga mig nu för är väldigt trött! 

Imorn blir det skolan mellan tio och tolv, sen hem och plugga, plugga, plugga! Prov på fredag! :( 

Aja dom problemen tar vi imorgon ;) Sov så gott :* 


Ovido - Quiz & Flashcards