victoriaeliasson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 1 oktober 2012 20:28

God kväll! :) typ precis kommit hem efter en alldeles för lång dag.
Började tio idag, hade svenska. Vet inte vad vi gjorde riktigt.
På skapande lektionen redovisade vi vårt tema arbete. Kan säga att det inte riktigt blev som vi tänkt oss. Vi var inte riktigt förberedda och lärarna fick damp för att ingen kunde redovisa. Så då körde vi iaf, men ja de gick la som det gick..
Så hade jag en lektion till när typ alla andra gick hem. Lite segt.. Men men..
Ja och sen hade jag orkestern och ensemblen. Gick riktigt bra ;)
Och så kom jag hem typ kvart i åtta eller nått.

Tänkte att jag skulle plugga, men är inte så sugen på det längre. Haha och nu har jag pluggat typ varje kväll i en vecka. Så känner att det ändå är okej att skippa ikväll.
Imorse tänkte jag att jag kunde gå upp typ en timma tidigare imorn och plugga. Eftersom jag har sovmorgon till elva. Det lät väldigt bra då, men nu när det är dags så är det inte alls lika spännande längre.. :( så får se hur det blir med det.. ;)
Är fortfarande väldigt trött, har inte fått min sömn sen helgen. xD haha.
Så lär ju inte lägga mig sent ikväll iaf. Hihi
Men ska hitta på något nu. Ska försöka blogga innan skolan imorn, men får se. (Y)
God natt, puss :*

Av Victoria Eliasson - 1 oktober 2012 20:10

Inte jätte snyggt, men definitivt finare än jag väntat mig! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards