victoriaeliasson

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 30 oktober 2012 16:08

Tjo! :) Hoppas ni haft en bra dag :) Min har varit lugn och skön. 

Ledig idag också. Så började på en powepoint om praktiken förut. Vet dock inte om vi ska göra en men för säkerhets skull typ ;) Lite kul med sånt tycker jag. Sen gjorde jag lite fler uppgifter, går ganska bra faktiskt. Men är la långt ifrån färdig :( Vill att allt ska vara klart innan jag åker, annars blir det så mycket sista veckan. Ja så ska försöka göra så mycket som möjligt nu dom sista dagarna :) 

Var även ute på en promenad med Sofia, så trevligt så. Så skönt att bara kunna gå och snacka om typ ingenting. Me like! (Y) Hon ville ha med mig på massa träningspass i veckan.. Men jag kunde inte så många gånger så blir "bara" två. hehe 

Nu har jag precis bakat muffins. Men var faktiskt ett test inför torsdag ;) Ska nämligen baka med barnen då, eller i alla fall några stycken. Så vill vara förberedd liksom. Ja ni kanske har fattat att jag gillar att vara det inför allt hela tiden typ. Men känns mycket bättre då! 

Om typ en timma ska jag till friskis då med Sofia. Haha orkar inte! Är så lat. Men det är grymt skönt efteråt så får la ta och pallra mig dit. 

Imorgon blir det att sticka tillbaka till mina små älsklingar. Haha nej men ja, ni fattar säkert!? Ja förskolan för er som inte kom på de :p Ja jag sörjer ju inte direkt att behöva gå dit om jag säger så. 
Men iaf imorgon då, jag börjar 7:15. och då blir det också att pyssla med barnen! Ska göra tefaten som jag förberdde (:p) i helgen. Men ska bara börja med några stycken sen får jag göra med resten sista veckan. För de är lite mer anvanerat elr vad man ska säga så kan inte ta alla ungarna på en gång liksom ;) 


Aja ska dra mig nu. Skriver nog imorn igen skulle jag gissa :) 


 

Av Victoria Eliasson - 30 oktober 2012 06:18

Men seriöst varför ska jag vakna innan 6 varje dag! :o åh så segt, kan inte somna om heller.. :(
Så får la lägga mig och sen en film elr nåt nu. Hoppas ni sovit bättre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards