victoriaeliasson

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Victoria Eliasson - 2 oktober 2012 11:44







Godmorgon! :) Ja jag planerade ju att gå upp en timma tidigare imorse och ja, det gick ganska bra. Blev typ 40-50 min iaf ;) Vet i och för sig inte om det blev så jättemycket plugg som jag tänkt mig. Men tror jag kan provet nu som jag har idag och det var ändå målet! (Y)      

Men som vanligt, så slöade jag så mycket så jag blev sen och fick springa för att hinna med bussen.. -.- 

Men tåget hann jag i alla fall med. Började 11:10. Så har nu svenska. As tråkigt! halva klassen plus läraren har stuckit. Brann tydligen i A- huset så dom var tvungna att kolla.. -.- Aja och vet inte vad vi ska göra så sitter typ här och väntar ;) 

Slutar halv fem idag då som varje vecka. Måste la plugga när jag kommer hem tror jag. Om jag hinner. 


Ja men ha en bra dag :) 



 

Jag och Linnea igår kväll :) Hihi syskonkärlek :* 



Ovido - Quiz & Flashcards