victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Dålig uppdatering! -.-

Av Victoria Eliasson - 28 oktober 2012 15:27

Hej på er! Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men som jag sagt tidigare så är vårt internet hel kasst nu. Funkar knappt om jag sitter på mitt rum, och när det funkar går de segare än segast! Så inte så bra just nu. 


Kan berätta lite om vad som hänt sen sist. I torsdags hade jag min lek med barnen. Gick riktigt bra faktiskt, var mer nervös inför leken än när vi målade. För jag gjorde den leken när jag var typ sju år sist.. så det är ett tag sen. Men det gick iaf väldigt bra och barnen tyckte det var jätte roligt. De fortsatte leka själva efteråt. 

I fredags var jag tidig, så började 6:15.. men slutade då också tidigt. Kvart i två sa en "kollega" att jag fick gå, 45 min tidigare, för de fanns knappt några barn osv. Så de var lite skönt ;) 

Åkte då in till vikingamarknaden. Skulle köpa lite saker för mamma och sen spelade jag. Sista gången nu på typ tre veckor tror jag det är :( Jättetråkigt verkligen! Men ja de får la gå ;) 

I går gjorde vi inte så mycket. Jag var med mamma i Kungälv och handlade lite. Köpte bla. en present till min handledare och dom andra på anvdelningen, som tack liksom för att jag fått vara där. Men dröjer ännu ett tag innan jag ska sluta. Så det är bra! Och sen köpte mamma en vinterjacka till sig. En sån jag köpte för ett tag sen. 

I går eftermiddag/kväll pysslade jag x) Gjorde ett flygande tefat. Blev rätt coolt om jag får säga det själv. Vet la egentligen inte hur dom ser ut. Men ja jag gjorde på mitt lilla sätt :p 

Ska pyssla med barnen i veckan, och eftersom dom har tema rymden på avdelningen tänkte jag att ett tefat kunde passa bra ;) Så då får jag testa själv först liksom så jag vet hur man ska göra. 


Idag har jag inte gjort så mycket heller. Var i kyrkan imorse, mamma sjöng bla. Sen var jag på långpromenad och nu är farmor är och vi har precis ätit middag. Har inget att göra ikväll. Ska se på solsidan typ :p 

Men får la börja packa snart. Är inte långt kvar nu!! :D Gjort en packlista iaf och tagit fram lite saker, men ja de är ett tag kvar ;) 


Imorn och tisdag är jag ledig från praktiken, dom har studiedagar då och eftersom jag valde att ha lov nästa vecka ist så jobbar jag denna :) Så imorn ska jag och Linnea till Kungälv, vet inte riktigt vad vi ska göra men typ gå runt osv :) På kvällen ska jag med mamma, Linnea, min moster och två kusiner till sol och sand, kan inte riktigt förklara vad det är.. men man typ går till ett ställe.. elr nej men asså tänk ett solarium, elr jag har aldrig solat de så vet inte hur det är.. men tror det är typ så. Men detta är inga farliga "lampor" liksom. och man typ sitter på solstolar i sanden och får en drink och hör vågskvalp. Haha ja ni fatta säkert ingenting, men de är jätte härligt iaf! :D Så sitter man i typ shorts osv så det är som på stranden! Åh jag saknar sommaren!! 



Nu ska jag hitta på något att göra ;) Ha en bra kväll. Puss :* 

Går inte att ladda upp några bilder nu :( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards